6

sharing is caring

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

dgar sini orang2 kampung!!!(dgn nada bergema-gema)ada pengumuman hendak dibuat di sini..sila ambil perhatian..perhatian..perhatian!!..

Sesiapa ada menjumpai anjing ini sila hubungi di nombor yg tertera
016-5160106/016-5997365(kalau tak nampak kat gambo)


Anyway aku terjumpa poster ni lama dah tpi tampal kt seberang jalan,jauh plak nk g tgk,mls melintas.tup tup semalam dah ada tampal kat seberang sini.so bleh la aku amati dgn penuh kusyuk..untuk menyenangkan kerja tangkap je gambo..kat rumah pun bleh amati lagi.anjing ni hilang kat area taman ni kat ipoh.tak payah la nak berusaha nak cari kat taman2 kat penang ke pahang ker.tapi tak tahu plak kalau anjing tu merantau sampai ke situ.Tgkla reward sapa yg jumpa,RM1000 kot..banyakkkkkk tu..leh bayar sewa umah,bil2,loan mara,loan ptptn,loan along,loan kwn2,shoping baju..(*_*)

tapi tu tak penting sgt pun,nak menolong je(yeke??kne rasuk ke ape ms naip ni).masa aku snap gmbo ni ada 3 org gadis tertengok n snyum2.andaian aku

Prasangka buruk

Gadis 1 : psst!!tengok pempuan tu,tangkap gambo ape kt tiang lektrik tu?
Gadis 2 : tgkap gmba poster la,aku rasa br beli hp kot saje nak test camera fon tu,cerah ke x?
Gadis 3 : Tengah batak la tu dgn hp.kalo aku takdela nak tgkap bende2 cmtu.hahaha(ketawa kecil)

Prasangka baik

Gadis 1 : Psst!!tengok perempuan tu,tangkap gambo ape kt tiang lektrik tu?
Gadis 2 : tangkap gambo poster la,ada la tu kot maklumat dia nak simpan.
Gadis 3 : a'ah mungkin kawan dia suruh snap pastu anta mms.hahaha(ketawa kecil)


Hanya Tuhan yang tahu..So,sesape ada terjumpe anjing ni di sekitar ipoh silala berhubung dgn no berkenaan..kalau dpt reward tu jgnla lupakan sayeeeeeeeeeee,banje domino piza pun takpe.

Sekian

6 comments:

C-I-K-I-N-T-O said...

pandai plak ang wat dialog kan..haha

ekane said...

hahaha..aku agak je dr lenggok gaya muka tu.hahaha

Berto said...

seribu woi, seribuuuu

ekane said...

berto: tau takpe..seribu tuuu.kalau anjing tu ada kt sah alam roger aku yerr aku nk p tgkap

Mr. Asada said...

nasib la orang tu masih ingat kamu tu orang, kalau diorang sangka kamu alien mungkin dialognya lain..

semoga ada yang jumpa anjing tu dan bagi kat tuannya semula ;)

ekane said...

asada : welkam back to mesia dgn selamat.alhamdulillah..kalau dia ingt alien mau diorg plak yg tgkap gambo saya.pemes jap.

harap2 cmtula.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top