5

february oh february

hahaha bulan february menjelma lagi..eh lupa nak bagi salam

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

hari ini tanggal 1 february 2011,bulan yang ditunggu oleh gue.


aku dah siap bulatkan@petakkan tarikh2 penting tuk bulan february.ofkos la penting,hari kelahiran aku ke dunia ini.aku dah petakkan kat 18hb,pada sesiapa yg tak tahu.hahaha.oh ya kalau anda amati 14hb pun aku bulatkan,pasaipa?cer teke cer teke...teeettttt!!! salah,aku tahu korang nak cakap valentine kan?kan?kan?aku tak sambut valentine2 a.k.a hari kekasih ni.takder pekdah ok

sebenarnya 14hb tu adalah hari pengumuman keputusan temuduga aku.dup dap dup dap jantung.harap2 adalah rezeki aku,andai kata ader rezeki aku,tula hadiah besday paling bermakna T_T n aku akn banje korang.tak caya??siyes aku banje kfc.syaratnya kene ada di ipoh 1jam selepas keputusan interview kuar.selepas 1jam, pelawaan utk blanje akan ditutup.kalau result kuar kul 2ptg,korang kene ada di ipoh antara jam 2-3 ptg.lepas 3 ptg babai la.amacam??bleh?HA HA HA HA(gelak jahat)


btw esok aku keje half day..hoorayy!! coti sampai ahad.marilah kita membalikkan diri ke kampung.

SELAMAT TAHUN BARU CINA BUAT UNCLE & AUNTY

p/s : pegi china jgn lupa belikan saya keychain yer..peace (^_^)

Sekian


5 comments:

hida.hadi said...

intebiu ape kikinn???
gudluck2!

Berto said...

15 hb tu maulidur rasul..

10 hb tu, jeng jeng jeng..

ekane said...

hida : interview spa..huhu ader rezeki daptla.

berto : 10 hb??hari pe tu.ahahah(sambil bersiul wt2 tak thu)

azaias said...

semoga ekane dpat keje tu..!! aminnnn
tawaran kfc kat ampang xda ka?? mne aci..kesian org ampang..hahaaa

ekane said...

az : terbuka pd sesiapa jnji kne ader kt ipoh 1jam lepas result.ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top