5

kenduri kahwen +holiday

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Perancangan tuk bulan March ni sedang dibuat.kakak ngn abg dah siap booking hotel,mak plak kata nak dok umah kakak.maksu,kakk sedara,sepupu dok umah sepupu.

aku mulanya nk bookingkan homestay tuk mak & geng supaya senang nak berehat dan mandi tpi homestay tu dh ada orang booking plak.sian plak kat umah kenduri tu confirm ramai orang dan sesak.aku mungkin akn menginap di rumah kakak di s.alam

kenduri pada 13hb march 2011.bukan aku kawen yer..anak sedara aku yg kawen.terlajak ke sana a.k.a KL,aku rasa nak berholiday terus la lajak cuti sampai selasa@rabu(masih dlm plan) tapi ke mana yaaa???hmmmm...(cer kome bagi idea)

abang n family juga mak mgkin nak jln2 area KL je..aku rasa macm nak lajak ke Melaka jeeeee.tpi adakah cdgn aku ni akan diterima mereka..kalau diorg tak nak,tak kanla nk holiday sorang2 kat melaka..oh sungguh mustahil.sgt mustahil.

Jomm sape2 yg baik hati lagi budiman,jujur,ikhlas,pemurah meh temankan aku g melaka.hahahaha.teringin beno nak prasan jadi puteri hang lipo@tun teja sekejap.T_T

5 comments:

Pinkjambu said...

nnti datang key ell kabo ye, nak kasik tudong yg bodek aritu.. ekekek.. buleh kirim ke gang2 sekali

ekane said...

insyaAllah.mgkin ari senayan bru jln2.hihihi.

C-I-K-I-N-T-O said...

jom..aku mmg nak pi melaka :)

yua said...

wow.. ingtkan ekane yg kawen :P

ekane said...

shikin MS : wow..bestnyee

yua : haha nehi bukan bukan..hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top