6

escape games maniac

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

hahaha,kegilaan,kebosanan,kebow-ringan melanda idupku.demi untuk mengisi masa lapang dengan bende2 berfaedah aku bermain game yakni ESCAPE GAMES.selain dapt mengisi masa lapang ianya jg dapat mengeksesaiskan otak @fikiran.aku dah gila main escape games ni.lepas satu satu,lepas tu satu satu.al maklumla byk game nye.


gitulah game tu,game yang menguji kepintaran dan ketajaman akal fikiran cara nak melepaskan diri.yola dah nama pun 'escape games' kan.kadang2 berjaya main game ni kadang tak berjaya sebab tensen tak dapat nak kluar.

ni la contoh yg membuatkn tensen,tak dapat kluar sebb brg yg nak diambil tak dapat
so mission uncomplished hat ni


Tapi kadang2 je aku tak berjaya(ade unsur2 riak & angkuh di situ)hahahaha.ade jugak aku berjaya keluar
berjaya!!

tapi jika anda hilang tumpuan,blank,mati kutu dh nak pikir disediakan walkthrough@komen2 dari player2 lain.dapatla sket hint.aku selalunya tengok kat situ tuk dapatkan hint

bukannya malas nak pikir okay tapi dah tak leh pikir dah,buntu bak kate Metzbujang dalam ENTRINYA "i'm not stupid , i just dont want to use my brain" hahahaha

So kalau anda berasa bosan tensen dan bow-ring hehehe,bleh la try main game ni,nescaya anda mungkin akan menjadi lebih tensen lagi hahahah..tapi games ni mengajar dan melatih kita erti kesabaran.betul siyess!!

Credit to escape games : http://www.escapegames24.com/

oh ya hampir terlupa plak.arini sebeday si Berto ,oleh itu aku nak ucapkan

Selamat Hari Tua tuk Berto moga panjang umo n murah rezeki.amin..


8 hari awal dari tarikh aku dilahirkn.

6 comments:

Pinkjambu said...

ekane, opis ko ade keje kosong x? buleh akak main game hari2 .. ekekke

ekane said...

xder kak..kalo ader pn xckp kt akak(motip xbg main game)ekekeke.

Met bUjang said...

hahaha.. akhirnya terguna jgk phrase aku tuu.. hahaha~

kasturina said...

salam ekane, mama suruh buat kerja rumah bukan main game je....ish...

kasturina said...

eka, mama suruh kemas rumah bukan leka main game je...

ekane said...

metz : kan udah dikabo leh digunakan dlm kehidupan seharian.hihihih

kasturina : wahh mn jumpe blog ekane ni..miss u la mama kas.ekekek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top