2

sepetang di eco park

Tarikh : 30 Januari 2011
Masa kejadian : Petang

Bermulala rombangan lawatan 130(terdiri drpd aku & 3 org kwn aku) ke eco park atau lebih dikenali dgn nama Taman Botani.konon2nya nak berpiknik di situ.sebelum ke eco park destinasi menuju ke Giant terlebih dahulu untuk membeli roti dan aiskrim serta berwindow shoping.

kat Giant pun sempat snap 3 4 gambo(mereka yer bukan aku..mereka.hahaha)

pum pang pum pang..tak sedo jam dah kul6,mgkin terlupa niat nak ke eco park.keluar Giant terus ke situ.Oh ya..eco park ni buka sampai kul7 mlm je..sebb tu kene lekaih,kalo lambat dapat tgk pago eco park jela jawabnya.

Alhamdulillah kami sampai dalam kul6.15 cmtu sempatla nak masuk ke eco park DAN sempat la nak bergambar smbil menikmati keindahan taman botani tu.


klik! sana klik! sini(melambangkan bunyi kamera) sampai lupa niat nak berpiknik.roti & aiskrim ditinggalkan berduaan di dlm kereta.Punyala eksaited nak bergambo..kawan2 aku je.aku takkkkkkk!!aku jadi tukang ambik gambo je.tepat kul7 mlm siren ambulan bunyi,tandanya suruh sume keluar dr situ.

kan dah kabo aku tukang ambik gambo je


nasib roti dan aiskrim td tamat bila sampai di rumah.





2 comments:

yua said...

wow comelnya pmandangan taman botani...

ekane said...

yee sgt comel..leh bg ikan makan dgn roti..ikan yg banyakkk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top