3

drama dan lagu

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Sekarang ni sume drama2 kat tv mesti ada satu@dua@tiga @ lebih lagu soundtrack tuk cerita tu.memang ada kimia la,bila orang nyanyi lagu tu mesti ada yg akan cakap

"ni mesti kau tgk cerita bla bla bla kan?"

betapa pentingnya lagu dlm drama,selain dpt membawa penuntun menjiwai cerita dgn penuh kefeelan(tetiba feling pengarah plak).DAN lagu tersebut akan digemari.Antaranya

drama Hani
lagu dari 6th sense - cinta matiku
(aku suka muzik lgu ni tmbh2 part gitar)

drama dia bukan maryam
lagu dari hafiz - noktah cinta

drama ayoub
lagu dari 6th sense - sepi


drama asmara
lagu dr 6th sense - menyesal
(byk tul lagu kump ni)

drama trilogi cinta
(aku pn tak thu cmner aku leh layan cite lembab cm ni)
lagu dari dato' ct nurhaliza & KD - dalam diamku & tanpamu<-tgh gile lgu ni
julfekar - melakar rindu


ni la drama2 yg tgh hot skrg,drama ayoub ngn asmara tu dah abis.cerita ni sume aku tengok
(tu maksud tersirat sebenrnya).muahahaha nasibla takder ape2 aktibiti mlm tgk tibila kojenye.

anda begitu juakah??tak? ermm takpelah..tapi drama criminal mind,CSI,merlin,supernatural,ghost whisperer masih lagi aku layan.so takderla jiwang karat cintan cintun sgt kan..ha ha ha tapi lagu2 dlm drama2 holiwud ni takder plak aku minat.pasaipa yer?ape pun layan lagu yg aku tgh suka wt ms skrg


touching kot T_T(jom touching berjemaah)
tak ndak?takpela aku touching sorang2

3 comments:

gadis yang sepi said...

gle touching lagu ni....huuuuuuuuu

Berto said...

drama Halimah Jongang jgn dilupa

ekane said...

nina : memg pun.huhuhu

berto : rumah tadak astro.T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top