3

menu bila keseorangan di rumah

Ciss semua orang nak keluar ker?g dating memasing..

"duk umah elok2 yer kak ekane"

ciss lagi..g la korang keluar.leh aku makan sorang2 arini.hahahaha(gelak tenangkan hati).Memasakla aku sorang2 di dapur.pum pang pum pang..ketuk kuali bia satu lorong dgar.

buka volume tv sampai dengar kat dapo,dgrla seketul2 ape yg pembaca berita tu cakap.

pum pang pum pang pum pang!! akhirnya siap dua resepi berkasih tuk aku makan

aku sengaja telengkan gambo ni.tahu tak? sengajeee

Menu "sambal ikan bilis ekane style" dan "telur hancur masak kicap free style".yee memang aku sengajee tambah nama menu tu supaya bila sape2 komplen spt lain la rasa,apsal lain macam,sedap macam...so aku lehla jawab sebab tula nama dia ekane style@ free style.bleh?kukuh tak alasan aku..?


3 comments:

Met bUjang said...

yeke sdp? letak racun tak? hahaha

Berto said...

boleh tahan jugak ko masak nih, keh2

ekane said...

metz :well..tengok tgn la.ekeekeke

berto : mestilaa see the hand okay.hihihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top