0

Fake @ Fact

Semalam aku ngn kwn aku tengok cite ni.memula nk tgk cite 2012 tapi sampai-sampai je tgk cite tu dh full..selapas 5minit berbincang ngn mbe aku tu nk tgk cite pe.akhirnye kami sepakat nk tgk cite 'the fourth kind' ni..Yang menarik aku tuk tgk cite ni sebb kt poster tu die tulis " based on the actual case studies".
tu rasa cm best je.

Permulaan cite ni cam bosan je tpi byk la adegan tekejut2 ni..sampai ada la yg jerit2..dalam cite ni siap di tygkn rakaman asal@original dri kajian doktor tu sendri..aku pendekkn la cite ni pasal pe..

Cite ni cite psl sorang dr 'dr Abigail Tyler' doktor Psychiatrist
yg wt kajian pasl 'sleep behavior' di Nome,Alaska.Husband doktor ni pn wt kajian yg sma tpi dibunuh pd awl cite tpi tak thu sape yg bunuh.So doktor Abigail ni la sambung kajian husband die..Doktor ni cy yg alien mengganggu sume patient die smpai ader yg bunuh diri.

Ader part yg dlm rakaman sebenar dgar suare "asing" a.k.a alien tu ckp dalam bhasa Sumarian.Sruh Dr abigail ni hentikan kajian die.Tpi Dr ni degil tetap nk tahu jgk ape yg mengganggu patient2 die ni n ader kaitan ngn pembunuhan husband die.Last sekali anak Dr Abigail ni kunun nye diculik oleh alien.Sume org ckp Dr ni gila sebb percya alien culik anak die.last sekali Dr ni lumpuh sebb die hipnopsis diri die nk thu sape n kenapa culik anak die.Dr ni pn ngaku yg alien tu bwk die ke satu tmpt pastu anta balik mcm lawatan sambil belajar la kot.ekeke
aderla perbualan Dr abigail ni ngn alien tu.

Kire sampai skrg tak thu mn anak Dr tu..dlm cite ni ader temubual bersama Dr Abigail nila..

So,lepas je tgk cite ni aku searchla kt gugel info2 psl 'dr abigail tyler n psal kajian die'.hasil gugelan aku,aku tgk ader yg ckp cite ni tipu je sebb Dr abigail tu xpenah wujud pn..kt Nome,Alaska tu xpenah org wt kajian pasl sleep behavior ni.Psal rakaman yg kunun nye betul tu,ader yg ckp tu tipu je,director saje nk bg menarik cite tu n tuk promosi.

Ader jgk yg ckp cite ni betul sebb byk kes kehilangan org berlaku di Nome ni yg FBI pn xdpt selesaikn kes ni tpi dlm cite ni nm dktor,tempt n nma2 patient tu telah di ubah dan rahsiakn utk keselamtn mereka.

Enthla,masing2 ader pendapt masing-masing.Anda rasa cmner??is it true or fake?
anda tentukan...



Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteriiiiii(asap kuar kepul2 tiba2)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top