4

all about toge

Gmbar di atas tu la tauge @ nm komersel nye toge.dulu aku suke makan toge tak kira dalam apa jua masakan.kalo dlm kuew tiow greng lg bes..dlm mee greng..sumela..bes belaka..bak kate org kalo toge tak der dlm sume masakan yg di sebut td tak lengkap la mkan..tapi tu sume dulu.

huhuhu yeee sume tu dulu..

kini,


aku dah tak makan toge..jgn kate nk mkn,nk tgk pn dah tak lalu..haa
mesti tertanya tanya kn nape ??

jwapannye : sume nye di sebabkan oleh satu kisah yg tak di sangka sangka..cerita yg membolehkn seseorang menjadi fobia,takut dan ngeri bila mendengarnya..aku tak sangka kisah tu terpacul dari jari orang itu.huhuhu.sungguh hampeh sekali org itu..
bukan aku saje yg fobia malahan org lain jua.(skemanya ayt)ekekke.bila dgo je toge terus rs nk muntah..tambh2 bila toge2 tu gemuk dan berbintik2 coklat.(waktu taip ni aku sambil menutup mulut tkut muntah ats keyboard)..

lihatlah betapa fobia nya aku..lepas ni aku rs kalo mkn kuew tiow greng ke mee greng ke @ ape makanan yg ader toge..harus aku sisihkan sume toge2 tu ke dlm pinggan yg berasingan tuk keselamatan aku dan org lain..

aku jua berharap agar fobia ku ini akan ilang dlm ms terdekat ni..harap2 la.
doakan aku yerr..aminn..



4 comments:

eryn_jelita said...

akak tgh makan kuey tiow goreng wit extra toge..
nak ke?

ekane said...

tuihhh..xmo..idak same sekali

azaias said...

erkk..lorhh..itula yg pling nikmat ekane..klu az order char kuey teow..mmg mnta tokey tu ltak bnyak2 sikit togey..bru ngancammm..hehe..=p

eit..smbung la citer..mcm mne leh jdi fobia ngan toge tuu?? ksian toge..(^_-!)

ekane said...

ekekek..xderla fobia sgt azz.gimik je lebih..ade cite xsenonoh psal tu aritu.ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top