10

'forever ever town'

Assalamualaikum dan salam sejahtera

seperti yang sedia maklum,sekarang ni aku tidak lagi menetap di ipoh tp telah berubah haluan ke forever town @pekan selama bahasa mudahnya.

2 minggu yg pertama aku menumpg di rumah sepupu.pd minggu y ke-3 aku dh dpt umh sewa dan menetap d situ sehinggalah saat ini.sumpah aku lost kat pekan ni..antaranya

-aku hanya tau beli makan kt SATU kdai
-aku hanya tau topup kt SATU kedai saje y kalo bejalan kaki leh memusnahkn 1/2 kg lemak d bdn

T_T

aktiviti harian(isnin-jumaat)
8.00pg-5.00ptg bkerja dgn rjin
5.00-8.00mlm di rumah berehat,(mandi baring baring baring dan baring smpai bosn)
8.00-11mlm tengok tv,makan,tgk tv balik,tgk hp,msg dgn sume org,tgk tv semula,sembang dgn dinding
11.00 iron baju ,baring baring baring smpai ngntuk
12.00 tidur dgn jayanya

T_T

dahla aku ni jenis pemalu n pndiam.lagi be++++ pndiam la jwbnye kalo dok sini..'sigh'

takpela demi mencari sesuap nasi dan rezeki.aku redha.

sekian

10 comments:

miloaiskurangmanis said...

8.00-11mlm tengok tv,makan,tgk tv balik,tgk hp,msg dgn sume org,tgk tv semula,sembang dgn dinding

akak tak dapat pun apa2 mesej:o
:nangis:

ekane said...

eh yeke??xanto ker..err err.msg sending failed kot..(ayt kaber)

gadis yang sepi said...

hahaha
kecian gile.....
nti anta msg lg yerrrr....

ekane said...

tak mau..abiess kedittt

Berto said...

k

Berto said...

k

ekane said...

ok bangu..

yua said...

duk sorang2 je ke ekane. adey kesiannya..

ekane said...

yua : huhuhuhu..**T_T

C-I-K-I-N-T-O said...

hahahah...ptt la lari bukan main laju dekat timeline aku :p

anyway, awat ang tdoq lambat sangat? kalau aku ka, tobak kui 10 dah padam..hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top