4

Pengaruh iklan

Tentu anda penah tengok iklan sekumpulan budak2 bermain skateboard secara duduk menolak kwnnya di lorong laluan kereta nak naik ke bangunan.sambil sorang kawan yang lain membaling tin minuman.tak paham?? tgkla sendiri iklan ni.



Penah tgk kan?part last sekali ada kluar bunyi " do do do do the dewww!!"
aku suka ikut part last tu.smpaila satu hari terdetik kat hati

"air ni rasa ape yer?,mesti rasa cam 100plus dan air2 bertenaga yang lain"

Bila kuar je iklan ni rasa cam nk beli..kepingin..So smlm alkisah semasa aku nk beli air "kasih sayang"(ape air kasih sayang tu,tungguuuu).. aku nampk kedai apek ni dah jual air mountain dew ni.."nk beli ke tak?"bisik hati aku.

"beli ke tak beli ke tak beli ke tak?" last2 tak beli sebab dah beli air kasih sayang.

tapi arini rasa kepingin tu membuak buak.tepat kul1.05tengahari tadi aku beli air mountain dew ni.seronok sungguh..ehh japp!!!..aku beli bersama air kasih sayang.dasat sungguh sape nak minum entahla..ni la hasilnya..

Add Image
hehehe ni la air kasih sayang yg dimksudkan.

Mahal sungguh air mountain dew ni RM2.00 sebotol..botol pn mcm botol kicap je tengok.tapi rasa kepingin mengatasi segala galanya.hahahaha.

Result selepas meminum air do do do do the dewwww ni rasa nya cam air 100plus jgk tpi rasa lemon.tu je pun.manis2 buah kata orang..agak2 lepas ni bleh tak aku meluncur main skateboard cam dalam iklan tu.

hmmm..


*pasal minum air pn nk tulis dalm blog.ekeke..lantak la blog aku..*



4 comments:

azaias said...

wAaaaa..dah cat baru..!! cantikk..
ekane, add fesbuk yek..search

ekane said...

nk search ape syg oi..dulu try search email xdak pn..

. said...

aku suka air ni.

ekane said...

niji : yeke..sedap jgk kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top