Setelah 20 tahun menanti..akhirnya...


Dh 20 thn Malaysia kempunan pingat emas bola sepak sukan sea.akhirnye mlm td penantian tu berakhir selepas msia berjaya menewaskan Vietnam 1-0.cewahh cm brite lak cara aku tulis.hehehe..aku tgk gak game ni smlm.
sampai2 umh terus on tv tgk..

tpi mlang sekali aku terpkse sokong vietnam sket mlm td sebb aku dh bet ngn mbe aku sorg ni.die kate die sokong mesia so nk tak nk aku kne la sokong vietnam,tak kn sokong mesia jgk kn..bukan bet la nmnye tu.sape kalah kena banje prosperity beger.

nk dekat minit ke 80 ke brape entah mesia score..waaa mesia 1 vietnam 0.alamak!! dlm ati dh kte msia menangla cm gini..tak der harapan dh vietnam,knela bnje mbe aku tu..

sampai visel abis,kompom aku kne banje mbe aku tu..die call siap gelak2 lagi..hampeh tul call semata mata nk gelak je..cube la tnye kabar aku ni,sehat ke tak ke,dh mkn ke blum,ok jgk.ni gelak je..(nangis2 )

tpi aku tetap sokong msia sebnrnye..ape pun TAHNIAH diucapkan pada pasukan malaysia kerna menang pingat emas sukan sea mlm td setelah 20 thn penantian..tahniah juga pd K.Rajagopal dan sume2 la..

ps : jgn kali ni je menang,yg lain kalah mnjg udahla yerrr.hehehee


1 comments:

azaias said...

ekaneee..sowi tak smpat nak borak pnjang ngan ekane hritu..oh ye..nnti ksi alamat umah yek..offline msg kat ym k..wajibbbb..(^_-!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top