2

Makan besarrrr!!!..tpi dh lepas pn.


aku tak ingt bila aku makan besar ngn bebudak umh.sebb dh lame sgt.bulan lepas kot.hahaha.tak sempat nk upload gmbo lg.mlm td bru sempat upload.tima kasih pn yg meminjmkan laptop tu yerr.hahaha..berbalik kepada cite aku td.

Mbe umh aku ni dh jnji ngn nk bnje mkn satu umh..so mlm tu kitorang pn g la mkn.Cadangan nye nk mkn kt waritha(restoran thai yg sedap gkla)..aku dh terbyg2 ikan siakap stim.ikan 3 rasa dan mcm2 la lg.tpi mendukacitakn mlm tu ujan turun agak lebat.kansel la g waritha,akhirnye g la mkn kt benteng( tempat mkn popular di kalangan student2 kt sini ).

sampai je kt situ,order la..yg pegi empat org je tpi order cm 7org mkn.

mula2 order minuman dulu

aku : air bandung cincau..cewwah kemain lg..lantakla org bnje kn.
mbe 1 : air tembikai
mbe 2 : air carrot susu
mbe yg bnje : air epal..

waahh sume air buah buahan.heehehe

makan kiteorg order nasi putih 3,tomyam tuk 2 org mkn,paprik tuk 4 org makan,kailan ikan masin tuk 4 org mkn jgk dan telur dada..mbe aku sorgn i xmkn nasi so die order kuew tiow tomyam.jenuh jgkla nk menghabiskan sume makanan tu...tpi akhirnye sume lauk2 tu dapt dihabiskn dgn jayanyaa.
tak caya??tgk ni



Haa bru tringat,tomyam tak dpt dihabis kerana terlalu byk..so kami ambik keputusan tuk bungkus je.kami sruh brother tu bungkus..
sementara tunggu brother tu bungkus tomyam n kiteorg abiskn minuman masing2,aku sempatla siapkan satu resepi yg agk kreatifla(aku rsla.hhaha).
hahaha,ader tak mcm makanan hotel2 bertaraf berbintang2 tu.ekekekekek

inilah akibatnya bila perut sudah kenyang,mcm2 bende nk wt.
sekian.

2 comments:

Faizul said...

kedekutnya makan tak ajak aku

ekane said...

cik faizul kan sibuk jd duta..mn sempat kalo ajak.ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top