2

Raya dah dekat

tanda- tanda raya dah dekat


1- Keadaan opis semakin lengang
2- Gerai- gerai kuih,baju kurung/melayu banyak di tepi2 jalan
3- banyak orang beratur di atm machine.oh ya tak lupa dalam kaunter jugak
3- jalan-jalan kg mula penuh dengan kereta
4- lagu raya menjadi nada dering ditelefon bimbit

mungkin banyak lagi kot cume aku tak terpikir je..

Dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri.Jika ada salah dan silap harap diberi pengampunan.Bak kata pepatah,terlajak perahu bleh diundur terlajak kata buruk padahnya.oleh kerna aku tanak kejadian " buruk padahnya" berlaku..aku minta maaf kepada semua yang mengenali diri.Yang tak kenal pun blehla campur sekali.

Kalau wat open house tu janganla lupa jemput secara email pun aku terima.

Sekain..eh sekian..

2 comments:

miloaiskurangmanis said...

selamat menyambut hari raya ekane...

ampun dan maaf ye... kalo akak ada terkasar bahasa - terkurang ajar menegur.. tatkala kita beramas mesra di blog / twitter / fb....

:D

ekane said...

ye kak..same jugak..harap dimaafkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top