5

terima kasih

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

entry khas buat Azren neh..(harus kembang kempis hidung ni)

hahahaha..semalam tengah syok sembang ngn bos ada posmen datang anta barang.Auntie call cakap ada barang tak tahu sape punya.dia suruh aku turun tengok.dalam hati dah dapat detect dah ni mesti brgn iteww la tu.aku pun turun sepantas marion jones,melompat ibarat zaki sadri.

sampai je kat kaunter,brader posmen tu tunjuk bungkusan,

"betul ke?" tanya beliau

"u punya package ke ni?" auntie plak menyampuk

"aha betul la tu." jawabku sambil tersenyum

dalam hati " patut la auntie kompius barang sapa hahahaha"

letak nama glemer.hahahaha


Naik atas terus buka.wahhhhhh!!! suke suke suke..TQSM Az..siap ada kad lagi.kad yg aku kategorikan sebagai terbaekk lah..

kan?..terbaekk betulla,adik giteww.awww

Thank you Az for the present..very very very like it.




5 comments:

yua said...

bday ekane dah lepas ke?
hepy belated bday taw...

azaias said...

hahaa..terbaikkk lah 'adik' ekane..!!
bab name tu sbnanrnye dah smpai pejabat pos lupa lak nme ekane penuh ape..mmg nak tnye pun dah xsmpat..dahla tulis sambil beratur..buruk betul tulisan..hahaa..last2 letak jerla 'ekane'..kan femes kat ipoh..gerenti org kenal..abg posman pun laju je rempit KL-IPOH..=DD

ekane said...

yua : aha 18hb feb aritu.hehehe..tq tq.ngeee

azren : pttla pun.tula kalo xsilap dh bg tau nm penuh.hehehe.mgkin sebb tu posmen bwk lju nak thu sapela "adik ekane" ni.ekekek

Berto said...

dah ada sebenier, kiranya aku punya sebenier x payah kasi pon x pe la kan?? hehe

ekane said...

berto : jgn nk ngengade..aku xdulik..aku nk jgk keychain singa kuar ayo kt mulut.ahhaaha..ko kne anta jgk wlau cmner sekalipun.ahahaha(statement pksa rela)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top