7

ketawa @ nanges

masa kejadian : 1635 ( guna sistem 24jam la bru english edukesyen)
tarikh : 22 Dec 2010

barang baru sampai..semua kerja checking dah selesai.hanya nak packing dan hantar je lagi.tiba2 baru prasan plastic courier tak cukup..so call courier suruh datang ambik dokumen dan sekaligus anta plastic bag.

"hello.."

"hello,ye boleh saya bantu?"

"ye..saya dari ********,saya ada dokumen yer nak anta."

"oh..baik cik,sebentar lagi pekerja kami sampai."

"ada lagi,tolong antakan sekali 3 packet plastic bags yer"

"ok cik"
"terima kasih."

tak lama kemudian sampaila orang courier ni.aku bagi dokumen yg nak anta.

"eh mana plastic bag?"

"ini plastic bag yang mintak tadi"

"?????...(T_T)"

yang aku mintak


tapi yang di hantar



rasa nak (T_T) .aku pun bawak la plastic bag 3 *****(tak sanggup nak taip) tu naik atas dgn hati yg hampa,remuk dan hancur berkecai.oh!!di manakah silapnya..

7 comments:

azaias said...

hahaa..next time kne specific sket ekane "sye nak beg plastic 5o keping 3 set ye"..agaga..=pp

gadis yang sepi said...

plastik ape k.ikin....???plastik apew k.ikin...???"ng nada nk tau"

ekane said...

az : selalu bg tahu nk plastic beg 3packet.ok je..tiba2 smlm je lain dr lain.huhuhu..

nina : plastik nk anta brg ni la.plastik courier.

gadis yang sepi said...

oooo....yeke....org xtau....cian2.....

Mr. Asada said...

hahahaha.. maklumat tak sampai.

kelakar pun ade. tapi bagi orang yang mintak plastik bag tu, boleh nanges jugak kalau dah xde masa. =))

miloaiskurangmanis said...

ekane : next time kena le bagi detail skit beb!

hehehehe

ekane said...

asada <--bleh ke pggil cm gini hikss
ni 1st time.sebelum ni ok je siap sebut plastic bags je.

kak su : bukn tak smpai kak su.despatch tu mmg tak nak bawak.PEMALAS.ekane call dah tanya nape.so bukan salah ekane.yeayyy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top