0

bergema

keadaan sunyi sepi tiba2 lady antebellum memanggil

"its a quater after one,i'm all alone and i need you now...."

klik!

"hello..ha nape tibe2 call ni..?"

"assalamualaikum..amboi hang,garangnya.."

"bukan garang tapi tegas.hahahaha..apsal?"

"wei awat suare hang bergema?hang kt maner tu?"

"aku kat gua kelam,awatnya hang nak mai sini ka?"

"aku tau hang kat maner..hahaha"

"ada hal sket nnt aku call balik hang"

klik!

-5 minit kemudian-

(you have new message waiting)! kata perempuan mat salleh dalam telefon bimbit.

makanla pil chi kit teck aun wei..hahaha,salah makan ka?dasat bawak hp sekali.pttla tak jawab salam:-)

mana hang tau ni,ada ilmu ke?balik nnt aku belila.tak tau pasal pe,mgkinla kot salah makan.tak larat nak busy ke toilet dah.hahaha.aku besala pekerja yg berhemah.takut bos call kang tak berangkat dia kate aku monteng plak padahal aku ada tugas "lain".:-)

hahaha.gilooo!!

sms tidak sempat dibalas kerana aku sudah bergegas ke tempat lain.

sekian




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top