3

satu tahun bertambah


Harini umo aku betambah setahun lg.tak sangka dh byk umo aku rupenye.ehehehe..(ayt tak leh terima hakikat).pejam celik pejam celik dh beso aku..dulu kecik2 je lg.rs bru je pas abis sekolah..

apa yg aku harapkn thn ni akn memberi kebahgian dan kesejahteraan dlm idup aku n family.aku bersyukur segala kurnia dan nikmat yg telah diberikan tuhan kepadaku..mg dipnjgkn usiaku dan betambah murah rezeki aku..yang paling penting hope i'll find my Mr Right this year,hopefully..aminnnnn..

happy birthday to me once again..yehaaaaa..
kepada sesiapa nk bg hadiah sila hubungi aku occay!!.ahahaha(demand tul)

3 comments:

azaias said...

huaaa...ekaneeee...sowi tak prasan besday ekane..happy belated besday..!! semoga dimurahkan rezeki dan berjaya dlam semua bidang yg diceburi..dan pling penting..semoga berjaya di dunia dan di akhirat..ameenn

NaniMizi said...

komen akak : Happy 25th birthday ekane

ekane said...

az : tq az.xpe lmbt pun xpe..hadiah lmbt pn xpe.hahahaha..xderla gurau je..aminnnn..

kak nani : maseh kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top