5

Sakit bahu


Sejak awal bulan ari tu bahu aku ni asyik sakit je..ni mesti akibat sakit blkg la ni.dah merebak ke bahu..rs bahu cm kembang je.hehehehe..rs je.nak angkt tgn pun sakit dah..akibatnyaa

1 - aku cepat letih
2 - aku rs tensen je sokmo
3 - aku nk keje pun tak der semangat
4 - nk keje pun jadi malas
5 - rasa ketidakselesaan..

skrg ni aku ada 2 choices sama ada g urut @ g spital cek..tpi aku nk g urut dulu pstu g spital.Puncanya mungkin mengadap pc terlalu lama n posisi duduk salah..
tpi dah sakit susahla sket.bak kate org "melentur buluh dr rebung" ni buluh dh keras tak leh nk wtpe dah..errrr ader kaitan ker.arrhh lantak lah...ekekek..harap2 sakit bahu n blkg ni akan sembuh..aminnn..SEKIAN...

5 comments:

Anonymous said...

gunala emel yoko yoko

hero said...

mungkin salah duduk kot

akak sebi said...

erm pegi la urut

akak sebi said...

erm pegi la urut

ekane said...

nantila ekane g urut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top