0

"Happy Birthday To Me"



dh sminggu besday aku berlalu..skrg umo dh 24thn 7hari.hehehe..tua dh,haiiihhh..azam besday ni nk memajukan diri semoga lebih berjaya dgn jayanya.

cemerlang ,gemilang dan terbilang..waaahh..semangatnya..
tak sabo nk potong kek ni..aku ngn mbe aku cdg nk sambut besday sesame..kekononnyee pertengahan buln 3 ni..lgipun beza tarikh besday die ngn aku xjauh,die lewt 2 hari je..lame dah potong kek..tringin plak..hahahahha..

hadiah?????
ermmm.....tak kisah sgt..asalkan org ingt tarikh besday kita pun dah cukup..hadiah tu bukan penting sangat pun..kalo org nk bagi,bagila..tapi kalo orang tak nak bagi pun pe..ungkapan "HAPPY BIRTHDAY EKANE"cukup dah untuk aku..terharu dah tu..leh nangis tangkap lentok la kate orang..hehehe..moga Allah panjangkan umur aku,murahkan rezeki aku,selamatkan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top